Aika moni vielä nukkuu.
Ja joku on herännyt sen verran, että on alkanut tutkia. Ja niistä tutkimuksistahan minä olen viime aikoina kirjoittanut. Tässä nyt sitten vielä yksi tuolta Amerikan mailta. Fox Interactiven Media + kaverit tutkivat ja tekivät havaintoja. Yksi näistä oli se, että sosiaalisen median palveluiden ”löydön” jälkeen tutkituilla aikaa on kulunut entistä enemmän verkossa. Ja että markkinoiniviestinnän ROi on parempi sosiaalisten medioiden piirissä monessa muussa mediassa.
En taida tarvita tuon väitteen vahvistamiseksi kovin suurta tutkimusta tehdä Suomessa. Sama peli se on täällä petun ja perunan purentamaillakin. Siellä Ircissähän ne teinit ja vähän aikuisemmatkin aikaansa viettävät. Ja monessa muussa palvelussa. Deittailevaa pääministeriä myöten.
Kannattaisi ehkä panna herätyskello päälle. Muuten voi nukkua onnensa ohi.
Haaste.
http://www.ihmiskunta.org/wp/?p=3015